بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه تلفن خود را تمیز کنیم - بهترین راه برای تمیز کردن

چگونه تلفن خود را تمیز کنیم - بهترین راه برای تمیز کردن

آیا تا بحال تلفن همراه خود را ضدعفونی کرده اید ؟

تلفن همراه شما می تواند ناقل اشکال حیات میکروبی باشد ، از جمله باکتری ها ، ویروس ها و قارچ هاست و به همین دلیل یادگیری نحوه تمیز کردن تلفن به همان اندازه یادگیری روش صحیح شستن دست ها مهم است.صفحه و قاب تلفن همراه شما احتمالاً مملو از باکتری و میکروب است

همه ما اعتماد زیادی به تلفن های همراه خود داریم و به آنها نیاز داریم تا هر روز کاریمان را با آن تنظیم کنیم. برای بیشتر ما ، اولین چیزی که وقتی کسی می پرسد ، "آیا شما تلفن همراه خود را تمیز کرده اید" اولین چیزی است که به آن فکر می کنیم این است که چگونه فایلهای ناخواسته و صدها عکس بد را حذف کنیم تا فضای ذخیره سازی بدست آورید. 

اما اولین چیزی که باید در مورد تمیز کردن تلفن همراه به ذهن خطور کند ، از بین بردن میکروب ها و باکتریهای بالقوه کشنده است که هر روز روی سطح تلفن شما را می پوشاند. هر بار که تلفن خود را لمس می کنید ، باکتری ها را به دست ، صورت و هر سطحی که لمس کرده اید منتقل می کنید. تا به حال شده است تلفن همراه خود را در سرویس بهداشتی عمومی بیندازید؟واقعا تصورش هم وحشتانک است.

هشدار

برای تمیز کردن تلفن همراه هرگز از موارد زیر استفاده نکنید:

تمیز کننده های پنجره یا منزل

هوای فشرده

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

پاک کننده های اسپری آئروسل

حلال های خشن (استون ، بنزن ، تولن)

سفید کننده ها

آمونیاک

پودرهای ساینده

آب اکسیژنه

در حالی که دستگاه های ضدعفونی کننده نور ماورا بنفش برای خرید موجود است ، می توانید تلفن خود را با وسایلی که در دست دارید تمیز کنید

برخی از وب سایت ها پیشنهاد می کنند خودتان ترکیبی از الکل و آب ایجاد کنید ، اما برای غلظت مناسب بسیار مهم است.

وسایل مورد نیاز

آب مقطر

ایزوپروپیل الکل ، 70٪

بطری اسپری

میکرو فیبر یا تمیز کردن لنز ، پارچه بدون پرز

سواب پنبه ای یا خلال دندان چوبی

لوازم مورد نیاز برای تمیز کردن تلفن همراه خود

از رطوبت بیش از حد هنگام تمیز کردن اجتناب نمایید چرا که می تواند به الکترونیک داخلی آسیب برساند. بیشتر صفحه های تلفن همراه ، به ویژه سطح شیشه های تلفن های هوشمند ، دارای یک پوشش اولئوفوبی هستند که روغن ها را از دست و انگشتان دفع می کند.

اثربخشی این پوشش با گذشت زمان کاهش می یابد اما استفاده از هر چیزی ساینده روی شیشه باعث از بین رفتن سرعت و خراش دادن سطح برای همیشه می شود.

مرحله آسان برای ضدعفونی کردن تلفن همراه بدون آسیب دیدن

این مراحل تمیز کردن دقیق باید هفتگی انجام شود تا گوشی نسبتاً بدون میکروب نگهداری شود.

تلفن و هر لوازم جانبی آن را جدا و تلفن همراه خود را خاموش نمایید .

لوازم جانبی شامل محافظ گوشی ؛ هندز فری ؛ شارژر و هر وسیله دیگر را بطور مجزا ضد عفونی کنید .

Tips for Keeping Your Smartphone Clean – Samsung Global Newsroom

در یک بطری اسپری کوچک ، نسبت یک به یک آب مقطر و 70٪ الکل ایزوپروپیل را مخلوط کنید. اگر در منطقه ای زندگی کنید که آب سختی داشته باشد باید بدانید که پر از مواد معدنی میکروسکوپی است که می تواند شیشه روی گوشی را خراش دهد. بنابر این باید از آب مقطر آماده استفاده کنید .

یک پارچه میکرو فایبر را با آب و مخلوط ایزوپروپیل اسپری کنید. هرگز مستقیماً بر روی تلفن اسپری نکرده و پارچه را بیش از حد مرطوب نکنید.

از پارچه برای پاک کردن کل گوشی در جلو و عقب استفاده کنید.

برای تمیز کردن قسمتهای کوچکی مانند فضای اطراف لنز دوربین ، سوکت های ورودی یا دکمه ها از یک سواب پنبه خشک یا یک خلال دندان چوبی استفاده کنید سپس قبل از نصب مجدد لوازم جانبی تلفن ؛ اجازه دهید حداقل 15دقیقه درهوا به طور کامل خشک شوند.

تمیز کردن قاب تلفن همراه

اگر بخواهید تلفن را دوباره در یک قاب محافظ کثیف قرار دهید ، فایده زیادی ندارد. چه از سیلیکون ، چه از پلاستیک سخت و چه از چرم ساخته شده باشد، اکثر مدل های قاب گوشی تلفن دارای لبه های بافتی هستند تا بتوانند تلفن را بهتر نگهدارند. نگاهی به آن لبه ها بیندازید. احتمالاً مشمئز کننده هستند.

پس از برداشته شدن تلفن ، می توان موارد سیلیکونی را کاملاً در محلول آب گرم و کمی صابون شست. با استفاده از پارچه ای نرم ، لبه های بافت را به آرامی مالش دهید. قبل از قرار دادن مجدد تلفن ، خوب بشویید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. برای تمیز کردن روزانه ، بدنه را با یک پارچه میکروفیبر مرطوب با آب مقطر و محلول مالش الکل پاک کنید. 

برای قاب پلاستیکی ، قاب تلفن را بردارید و با آب مقطر و محلول الکل بروی پارچه ای بدون پرز ، کل قاب را پاک کنید. از یک پنبه آغشته به محلول آب / الکل برای تمیز کردن دکمه کوچک و نواحی باز شونده لنز استفاده کنید. با یک پارچه تمیز و بدون پرز خشک کنید و قبل از قرار دادن مجدد تلفن ، بررسی کنید که کیف کاملا خشک شده باشد.

مورد خود را در یک محلول آب صابونی غوطه ور کنید

بعد از برداشتن گوشی ، قاب چرمی باید با یک صابون مخصوص چرم تمیز شود و سپس با نرم کننده مخصوص چرم را کاملا پوشش دهید. قبل از قرار دادن مجدد تلفن ، اجازه دهید تا قاب کاملاً خشک شود

نحوه تمیز کردن لوازم جانبی تلفن همراه

از آب مقطر یک به یک و محلول 70٪ الکل ایزوپروپیل و یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن هدفن شارژرها و سایر لوازم جانبی تلفن همراه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پارچه را کمی مرطوب کنید هرگز بیش از حد مرطوب نکنید - و اجازه دهید لوازم جانبی قبل از استفاده کاملاً خشک شود

نکاتی برای تمیزتر شدن تلفن همراه و عاری از میکروب

تلفن همراه خود را در تماس با هر چیزی که باعث ایجاد لکه هایی مانند آرایش ، جوهر ، رنگ یا غذاهای چسبناک می شود ، بلافاصله تمیز کنید .

دستان خود را مرتب بشویید و هرچه دستان شما تمیزتر باشد ، تلفن شما نیز تمیزتر است.

از یک پوشش ضد میکروبی استفاده کنید. آنها به راحتی متناسب با اکثر مارک های تلفن موجود هستند.

سرمایه گذاری در یک ضد عفونی کننده کم نور ماورابنفش را در نظر بگیرید. چندین مورد در بازار وجود دارد که تلفن ، کلیدهای ماشین و سایر وسایل کوچک شما را که هر روز استفاده می کنید در خود جای می دهد. نور ماورابنفش بدون استفاده از گرما یا رطوبت بیش از حد که می تواند به لوازم الکترونیکی آسیب برساند ، باکتری ها را از بین می برد.

How to Clean Your Cell Phone | 5 Ways to Remove Bacteria From Your Phone |  HGTV

نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده