بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان

عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان

عجیب ترین مکان روی زمین چیست؟

در سراسر کره زمین ، مشاهده های ارواح و تجربیات بشقاب پرنده ها ماوراالطبیعه ... تاریخ جالبی را ترسیم می کنند - مکان ها و جاذبه های اسرارآمیز و ترسناک هم بخشی از جاذبه های گردشگری جهان هستند که طرفداران خاص خود را دارند. دهانه میدان گازی که سال هاست در حال سوختن است. نیایشگاهی در پراگ که با استخوان های انسان تزئین شده است. در کنار جاذبه های زیبا، تاریخی، تفریحی، مهیج، مدرن، بکر جاذبه های ترسناک و عجیب می‌رسیم که شاید در بین مردم از طرفداران محدود تری برخوردار باشند

زندان اینورای اسکاتلند

تا به حال شده است که بدانید گذراندن زمان زندان ممکن است چگونه باشد؟ این کار را می توانید بدون ارتکاب جرمی در زندان اینورای اسکاتلند انجام دهید. این زندان سابق به سال 1820 برمی گردد و امروز یک جاذبه گردشگری محبوب است که در آن بازدیدکنندگان با غرق شدن در زندگی قرن نوزدهم در ندامتگاه همراه با واقعیت های سخت آن جلب می شوند. با کمک شخصیت های ملبس به لباس اصیل ، می توانید تکنیک های اولیه عدالت مانند مارک تجاری با آهن داغ ، شلاق عمومی و پیچ شکنجه ای شکنجه را کشف کنید. به محاکمات پر شور هیئت دادگاه گوش فرا دهید ، و اگر خواستار آن هستید ، حتی می توانید به یک سلول زندان عقیم بیفتید و در انواع مجازات های عجیب و غریب عرق خود را امتحان کنید.

تالار مشاهیر سوسک تکزاس

به گفته آنها "ملکه دمدمی مزاج" ، تالار مشاهیر سوسک توسط متخصص کنترل آفات ، مایکل بودان افتتاح شد و تصمیم گرفت که می خواهد یک پیچ و تاب جالب را بر روی موجودات وحشت زده و خزنده ایجاد کند ، و باعث می شود مردم به جای جیغ زدن ، لبخند بزنند سوسک این موزه شامل اجساد سوسک است که لباس هایی را به تن می کند ، و در داخل مجموعه های بسیار ظریف مانند "Liberoachi" قرار دارد که در آن یکی از منتقدان پیانو می نوازد ، "David Letteroach" ، "The Combates Motel" و "Marilyn Monroach". اگر اتفاقاً گرسنه شوید در حالی که اینجا هستید ، تنقلات خشک شده با طعم کباب لارو را پیدا خواهید کرد.

10 Creepy Museums Around the World — Must Visit Places for Horror Lovers

پناهگاه هوایی برلین آلمان

Gruselkabinett ، که حتی می تواند جشن تولد بعدی شما را برگزار کند ، تنها پناهگاه حمله هوایی در جنگ جهانی دوم در برلین است. این مکان عجیب با تبدیل پناهگاه به سه سطح ترس ، در واقع وحشت را سه برابر کرده است. در طبقه همکف ، مانکن های وحشتناکی را خواهید دید که دوباره قطع عضوها و معالجه پزشکی وحشیانه انجام شده در طول جنگ را انجام می دهند ، در حالی که در طبقه آخر یک خانه خالی از سکنه با پیچ و خم پناهگاه و بازیگران لباس دیده از گوشه های تاریک و بازدید کنندگان بی خبر ظاهر می شود. زیرزمین مملو از نمایشگاه های تاریخی است که نشان می دهد در هنگام جنگ اینجا چگونه بوده است. این جذابیت یکی از جذابیت هایی است که بعید می دانید هرگز فراموش نکنید ، فقط مواظب باشید اگر بچه های خود را هنگام تعطیلات مشمول این مسئله کنید ، ممکن است در آینده به سالها درمان گران قیمت نیاز داشته باشند.

آسایشگاه ویورلی هیلز در کنتاکی

کیف‌دستی «کوچک‌تر از دانه نمک» ۶۳ هزار دلار فروش رفت! مطلب مرتبط کیف‌دستی «کوچک‌تر از دانه نمک» ۶۳ هزار دلار فروش رفت!
از ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان است. این آسایشگاه اکنون کاملا متروکه شده، مدت هاست یکی از جذاب ترین مکان ها برای ماجراجویان و شکارچیان ارواح تبدیل شده است. ایالت کنتاکی آمریکا در اوایل قرن بیستم بالاترین مرگ و میر ناشی از بیماری مهلک سل این کشور را داشت. در آن دوران، بیمارستان ها مملو از بیماران بدحال شده بودند.

ویورلی هیلز، آسایشگاه و بیمارستانی بسیار پیشرفته نسبت به دوران خود بود. با این حال، در آن روزگار درمان های بسیار موثری برای بیمار سل وجود نداشت.بسیاری از بیماران تنها برای سپری کردن آخرین روزهای زندگی خود راهی آسایشگاه می شدند. آمار دقیقی از مرگ و میرهای آسایشگاه ویورلی هیلز در دست نیست. تخمین زده می شود، حداقل 10 هزار نفر در این بیمارستان جان خود را از داده باشند. در اوج همه گیری سل هر ساعت 1 نفر جان خود را از دست می داد. آسایشگاه ویورلی هیلز به یکی از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان تبدیل شود. یکی از ترسناک ترین اتاق های آسایشگاه اتاق 502 است. در این اتاق یکی از پرستاران بیمارستان خودش را از چراغ سقفی حلق آویز کرده بود. این زن 29 ساله به دلیل رابطه نامشروع و بارداری دست به خودکشی زده بود. سال ها بعد، یک پرستار دیگر در همین اتاق با پرت کردن خود از بالکن خودکشی کرد. دیگر از مکان های ترسناک آسایشگاه ویورلی هیلز تونلی به طول 150متر است. اجساد بیماران فوتی را از آنجا به بیرون از بیمارستان منتقل می کردند.

جنگل خودکشی: جنگلی در ژاپن که مکان خودکشی افرادی است که به پایان راه رسیده اند. آنان با ورود به این جنگل هرگز خارج نمی‌شوند.این جنگل که در اسطوره های ژاپنی به شیاطین ارتباط داده می شود، آئوکیگاهارا نام دارد. این جنگل که مخصوص خودکشی است از انبوه درختانی تشکیل شده است که باعث می شود باد به خوبی در آن جریان نداشته باشد. بنابر این موجودات کمی در آن زندگی می کنند و مکانی بسیار ساکت و آرام در آن وجود دارد.

غار تونیچیل مونکال: این غار که در آمریکای جنوبی و در کشور بلیز قرار دارد محل پیش کشی برای خدایان مایاها بوده است. در این غار 9566 قطعه استخوان مربوط به اطفال 4 تا 10 ساله یافت شده که پیشکش خدایان باران، آب و روشنایی شده اند.

کلیسای استخوان ها: این کلیسا در کشور پرتغال قرار دارد و توسط یک راهب فرقه فرانسیس مقدس ساخته شده. طول آن 5/18 متر و 11 متر عرض می باشد. این اتاق نسبتاً کوچک از استخوان 5000 آدم تشکیل شده است

موزه فاضلاب پاریس

در این تور زیرزمینی بسیار بی نظیر ، می توانید فاضلاب های قرن نوزدهم پاریس را جستجو کنید تا قسمت های زیرین شهر را از دوران باستان تا دوران بلگراند ، مهندسی که سیستم فاضلاب را به شکل کنونی طراحی کرده است ، تجربه کنید. هنگام گشت و گذار در تونل های زیرزمینی ، با چرخه آب و همه کارهای کارگران فاضلاب پایتخت فرانسه آشنا خواهید شد. در حالی که علاقه مندان به تاریخ احتمالاً مجذوب آن می شوند ، احتمالاً بقیه حداقل کمی عجیب و غریب خواهند شد. ممکن است لازم باشد بینی خود را نیز بگیرید ، همانطور که انتظار می رود ، بوی آن دقیقاً مانند عطر فرانسوی نیست.

باغ جهنم تایلند

از این باغ مجسمه بسیار متفاوت دیدن کنید و با یک تابلوی خوش رنگ که روی آن نوشته شده است: "به جهنم خوش آمدید" استقبال خواهید کرد چند قدم دیگر به باغ بروید که در آن تابلویی مشاهده خواهید کرد که در آن نوشته شده است: "اگر در این زندگی با شیطان روبرو شدید ، شایستگی سازی را موکول نکنید که به شما کمک می کند تا او را در زندگی بعدی شکست دهید." باغ جهنم مجازات هایی را مجازات می کند که ممکن است برای کسانی که در زندگی متجاوز به سر می برند در نظر گرفته شود ، و مجسمه هایی را نشان می دهد که از بدن جدا می شوند ، از روی پوست کنده می شوند و تغییر شکل می دهند. دو چهره بزرگ بالاتر از روح شکنجه شده ، احتمالاً "ارواح گرسنه" فرهنگ عامیانه تایلند قرار دارند.

معبد کارنی ماتا ، معروف به معبد موش در هند

به معنای واقعی کلمه یک معبد موش است. این نام برای الهه کارنی نامگذاری شد که معتقد بود اعضای خانواده اش هرگز نمی میرند ، اما در عوض به عنوان موش تجدید می شوند. ساکنان این شهر قاطعانه این افسانه را باور دارند و جمعیت بیش از 20 هزار موش در واقع اعضای خانواده الهه کارنی هستند. موش ها مقدس محسوب می شوند و به آنها غذا و پناهگاه در معبد داده می شود. اگر از جوندگان ترس دارید ، ممکن است به شما کمک کند تا بدانید که گفته می شود آنها کاملا دوستانه هستند.

Top adventure travel experiences: 10 of the world's scariest tourist  attractions

خانه وارونه در مالزی شرقی

فقط در یکی از معدود خانه هایی که در دنیا دوست دارد. موارد دیگر را می توان در چین ، ژاپن ،روسیه ، لهستان ، آلمان و اتریش یافت. خانه وارونه روما تربالیک ، به ویژه به عنوان یک جاذبه گردشگری ، در سال 2012 افتتاح شد. گرچه قطعاً عجیب است ، اما بیشتر مردم فقط می پرسند ، "چرا؟" به نظر می رسد همه استدلال ها را نادیده می گیرد. این خانه غیرمعمول اخیراً به عنوان تنها سازه در نوع خود در مالزی در کتاب سوابق مالزی وارد شده است. اگر بخواهید قدم زدن روی سقف را تجربه کنید زیرا مبلمان و وسایل خانگی بالای سر شما معلق هستند ، تورها امکان پذیر است. در گاراژ ، یک ماشین وارونه پارک شده است. حتی می توانید در مغازه هدیه فروشی یک سوغاتی تهیه کنید.

بزرگترین صندوق کشو جهان

در سال 1926 توسط اتاق بازرگانی هایت پوینت ساخته شد تا اثبات کند شهر هایت پوینت "پایتخت مبلمان منزل جهان" است. این ساختمان در اصل 20 فوت به عنوان "اداره اطلاعات" محلی خدمت می کرد. در سال 1996 ، این سازه کاملاً بازسازی و به یک صندوق جلو بلوک Goddard-Townsend 39 فوت با یک صندوق واقعی که به عنوان نمونه اولیه استفاده می شود ، تبدیل شد. برای افزودن به تأثیر بصری ، دو جوراب شگفت انگیز را از یکی از کشوهای آن آویزان کردند. صندوقچه در MTV و بسیاری از نمایش های بزرگترین جاذبه های ساخته شده توسط بشر آمریکا به نمایش گذاشته شده است.

WORLDKINGS - Worldkings News - Bureau of Information: World's largest chest  of drawers - Worldkings - World Records Union

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده