بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین گزینه های جایگزین گوشت

بهترین گزینه های جایگزین گوشت

 راهنمای غذایی وگان

خبر خوب این است که شما در حال تلاش برای خوردن سبزیجات هستید! خبر بد این است که شما فکر می کنید چقدر همه غذاهای قدیمی مورد علاقه خود را از دست خواهید داد. خوب حدس بزن چی؟ خبر بهتر این است که سبزی خوردن به این معنی نیست که باید غذاهایی را که بیشتر دوست دارید فدا کنید. تقریباً هر آنچه را که قبلاً می خورید می توانید با مواد گیاهی تهیه کنید - حتی غذاهای کاملاً گوشتی مانند برگر ، کوفته ,... فقط کمی تخیل ، کمی خلاقیت و بهره مندی از برخی نکات و دستورالعمل ها برای ایجاد نسخه های خوشمزه وگان از این دستورالعمل ها لازم است. به زودی غذاهای خوشمزه و راضی کننده ای تهیه خواهید کرد که اشتیاق شما را برآورده می کند و قبل از اینکه بدانید ، متوجه خواهید شد که حتی گوشت را اصلا از دست نمی دهید.امروز من لیستی از بهترین گزینه های گوشت + دستور العمل های گیاهی مورد علاقه را ارائه می دهم که طعم واقعی یا حتی بهتر را دارند! من مطمئن هستم که این وعده های غذایی خوشمزه و رضایت بخش ، اشتیاق شما را برطرف می کنند بدون اینکه گوشت را کاملا از دست بدهید. این پست یک راهنمای غذایی مفید برای گوشت وگان و جایگزین های گوشت است که ممکن است به شما در وگان بودن کمک کند!

Chipotle Lime Cauliflower Tacos

وگان ها به جای گوشت چه می خورند؟

محصولات وگان فواید زیادی برای سلامتی دارند و از گوشت پایدارتر هستند اما وگان بودن به این معنی نیست که باید غذاهایی را که بیشتر دوست دارید از دست بدهید. تقریباً هر آنچه را که قبلاً می خورید می توانید با مواد گیاهی تهیه کنید - حتی غذاهای گوشتی مانند برگر ، کوفته ، ناگت مرغ و بال بوفالو ! فقط کمی خلاقیت لازم است و بهره گیری از برخی نکات برای کمک به شما در ایجاد نسخه های خوشمزه وگان از دستور العمل های سنتی کمک می کند.

به خصوص ، اگر تازه با طبخ وگان تازه کار هستید ، ممکن است تعجب کنید که کدام گزینه های گوشتی را می توانید بخورید. در حالی که امروزه سوپرمارکت ها طیف گسترده ای از جایگزین های گوشت را ارائه می دهند ، همه آنها فقط با مواد طبیعی ساخته نمی شوند. آنها عمدتا از سویا ، حبوبات ، سبزیجات ، غلات ساخته می شوند ، اما اغلب حاوی مواد معمول دیگری مانند چسب ، نشاسته ، طعم دهنده ها و غیره هستند. بسته به آلرژی و رژیم غذایی شخصی ، ممکن است لازم باشد از برخی مواد اجتناب کنید بنابراین این گیاهخوار لیست غذا ممکن است برای داشتن یک مرور کلی مفید باشد ، و بدانید که چه چیزی برای شما بهتر است!

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

در اینجا در وبلاگ من ، غذاهای بسیار خوشمزه و راضی کننده ای پیدا خواهید کرد که قطعاً هوس شما را برآورده می کنند! علاوه بر این ، من بسیار مطمئن هستم که شما حتی گوشت را از دست نخواهید داد ، گیاهخواران و غیر وگانها به طور یکسان! بنابراین من نه تنها بهترین جایگزین های گوشت را در اینجا به شما معرفی می کنم ، بلکه به دستور العمل های وگان مورد علاقه خود که می توانید امتحان کنید نیز پیوند می دهم! امیدوارم که این راهنمای غذایی کوچک برای گوشت های سالم وگان مفید باشد بنابراین بیایید شروع کنیم!

راهنما: گزینه های سالم گوشت وگان

بسیاری از گزینه های تجاری گوشت چرخ کرده ارکانیگ یا گیاهی مانند سویا در سوپرمارکت های محلی یا فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک موجود است. بیشتر آنها گزینه های مبتنی بر سویا هستند که می توانید بصورت بسته بندی شده (گرانول خشک شده برای خیساندن در آب) یا به عنوان محصولات آماده در قسمت فریزر پیدا کنید. تکه های سویا و گوشت چرخ کرده از مواد بسیار ارزان قیمت هستند که به راحتی آماده می شوند. با این حال ، گزینه های گوشتی را که از هویج سبز ، پوسته جو دوسر ، پروتئین نخود یا لوپین ، پروتئین سیتان یا گندم و حتی موارد دیگر تهیه شده اند نیز پیدا خواهید کرد

یکی از ویژگی های اصلی جایگزین های گوشت با رطوبت بالا ، ساختار الیافی منحصر به فرد آنهاست که به محصولات ظاهری گوشتی می بخشد. با تغییر در شرایط فرآیند ، می توان محصولی با ظاهر گوشت کامل عضله ، شبیه گوشت مرغ یا گوشت گاو تولید کرد. طول ، ضخامت یا جهت الیاف را می توان کنترل کرد و به ترکیب منحصر به فرد شرایط عملکرد اکستروژن نیاز دارد.

مخلوط آجیل بدون سویا و گلوتن

اگر از سویا پرهیز می کنید ، یکی از بهترین گزینه های گوشت کامل مواد غذایی یک گوشت چرخ کرده است! من همچنین از مخلوط آجیل در این ماکارونی تاکو مکزیکی یک گلدان استفاده کردم زیرا بسیار خوشمزه است و من واقعاً آن را دوست دارم! موردی که من استفاده کردم از 100٪ دانه آفتابگردان ساخته شده است اما می توانید ترکیب عطر و طعم دیگری را که دوست دارید ، امتحان کنید. من شخصاً طعم دانه ها را در مخلوط های خام شگفت انگیز می دانم اما در صورت تمایل از هر آنچه که ترجیح می دهید استفاده کنید. همچنین ، آنها از دوام بالایی برخوردار هستند - شما می توانید یک دسته کامل از آن را ذخیره کنید ، بنابراین همیشه مقداری در دست دارید.

4694709.jpg

توفو و تمپه

توفو یا تمپه خرد شده ، بافتی عالی مانند گوشت چرخ کرده می دهد! همچنین به راحتی رایحه های ادویه ها ، ماریناها و سس ها را جذب می کند بنابراین بسیار متنوع است. فقط اطمینان حاصل کنید که از توفو سفت (نه ابریشمی) استفاده کنید و قبل از استفاده از آن ، مایعات اضافی را فشار دهید. گرچه تمپه طعم قوی تری نسبت به توفو دارد ، اما از نظر بافتی نیز سفت تر است. به هر حال ، آزاد باشید و آزمایش کنید ، و بفهمید چه چیزی را بیشتر دوست دارید! برای راهنمایی دقیق در مورد چگونگی طبخ توفو برای استفاده به عنوان جایگزین گوشت چرخ کرده به دستور وگان بولونزی من بپردازید. یا پد وگان تایلندی ، سوپ رامن بادام زمینی تایلندی یا توفوی عمومی Tso را بررسی کنید تا از توفو به جای تکه های مرغ استفاده کنید!

عدس یا حبوبات

به خصوص عدس های زرد یا قرمز بسیار عالی هستند زیرا هنگام پختن از بین می روند. من واقعاً دوست دارم از آنها برای لازانیا عدس ، بولونزی ، دال هند ، یا وگان استفاده کنم ، اما در تهیه کوفته های عدس وگان نیز عالی هستند . با این حال ، عدس های دیگری مانند عدس سبز ، سیاه یا قهوه ای نیز خوب هستند زیرا شکل خود را حفظ کرده و لطیف می مانند. من از آنها در اینجا در راگو قارچ و عدس و در این کاری عدس سیاه استفاده کردم .

لوبیا و نخود

علاوه بر عدس ، لوبیا و نخود نیز سرشار از پروتئین گیاهی هستند و یکی از بهترین گزینه های گوشت وگان هستند. در حالی که لوبیای سیاه کاملاً کوچک است ، لوبیای کلیه یا نخود بزرگتر است اما می تواند بافت کمی بیشتری نیز به آن اضافه کند. با این حال ، می توانید آنها را با چنگال یا ماشین خرد کن سیب زمینی خرد کنید تا بافتی خردتر داشته باشد. یا همانطور که در اسپاگتی ام با دستور کوفته گوشت وگان یا توپ بدون گوشت نخود کار کردم ، از یک غذاساز استفاده کنید . شما همچنین می توانید نوشیدنی کیک تورتیلا مکزیکی من ،  کاری نخود سیب زمینی شیرین یا یکی دیگر از دستورهای جالب نخودچی من را امتحان کنید !

Sweet Potato Hash Stuffed Portobello Mushrooms

قارچ  به عنوان جایگزین گوشت

قارچ شگفت انگیز است! بنابراین آنها به یک دسته اضافی در این راهنمای غذا احتیاج دارند زیرا من از آنها برای بسیاری از دستورهای وگان استفاده می کنم! وقتی آن طعم گوشتی را با عطر و طعم امامی می خواهید ، قارچ ها واقعاً راه شما هستند! عطر و طعم آنها شور ، خاکی و گوشتی است ، به خصوص قارچ دکمه ای قهوه ای یا قارچ Portobello شگفت انگیز است! آنها نه تنها سالم و سیرکننده هستند بلکه می توانند در هر دستور العمل جایگزین گوشت شوند! روش مورد علاقه من برای خوردن قارچ این است که آنها را در روغن با سیر بپزید ، سپس با سویا یا سس تاماری برای بهترین عطر و طعم مارینا کنید! همچنین افزودن آویشن ، فلفل سیاه و سرکه بالزامیک بسیار عالی است. سپس آنها را روی ماکارونی ، راویولی ، نان تست آووکادو ، پیتزا ، پولنتا ، ریزوتو سرو می کنم، یا هر غذای دیگری که همیشه مناسب است!

جک فروت به عنوان جایگزین گوشت

اگر هنوز جک فروت را امتحان نکرده اید ، باید این کار را انجام دهید! در حالی که جک فروت در واقع یک میوه است ، می تواند به طرز حیرت انگیزی برای گوشت در غذاهای خوش طعم خوشمزه و آماده باشد. می توانید آن را خام پیدا کنید ، اما من همیشه آن را به صورت کنسرو شده در آب نمک خریداری می کنم

سبزیجات دیگر

در اینجا غذاهای دیگری وجود دارد که می توانند جایگزین گوشت شوند ، شامل بادمجان ، گل کلم ، سیب زمینی یا نارگیل است.

بادمجان: در حالی که بادمجان طعم گوشتی غنی و غنی دارد و همچنین استفاده از آن بسیار متنوع است. اگر هنوز طرفدار بادمجان نیستید ، قطعاً باید این بادمجان های چینی را با سس سیر چیلی امتحان کنید .

گل کلم: همچنین ، گل کلم شگفت انگیز است و می تواند برای گوشت استفاده شود. اگر هنوز متقاعد نشده اید می توانید گل کلم یا نارگیل کورما را امتحان کنید .

سیب زمینی: همچنین راضی کننده و متنوع است. شما می توانید آنها را جوش، مش آنها، و یا رنده آنها و سپس آنها را تبدیل به پر کردن برای جیب وگان راویولی ، کسادیا وگان ، از Aloo مغزدار ، و یا ظروف دیگر.

نارگیل: آیا قبلاً کاربنارا وگان من را با بیکن نارگیل امتحان کرده اید؟ راستش ، خیلی خوشمزه است و حتی از بیکن واقعی هم مزه دارد. قول می دهم حتی نارگیل را نخواهید چشید ، بنابراین لطفاً این دستور را نیز امتحان کنید!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده