مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 تکنیک خلاقانه ایجاد لینک بهبود سئوی وب سایت شما

7 تکنیک خلاقانه ایجاد لینک بهبود سئوی وب سایت شما

استراتژی ساخت لینک برای سئو

از آنجایی که گوگل شروع به جریمه کردن هر تکنیک شناخته شده لینک سازی می کند، ساخت یک کانال آنلاین برای کسب و کارهای کوچک در آینده بسیار دشوار خواهد بود.

 استراتژی پیوند با کیفیت بالا - بنابراین موفقیت سئوی کسب و کار شما به میزان خلاقیت شما بستگی دارد.

از چند آژانس سئو موفق و کسب و کارهای کوچک در مورد استراتژی هایی که برای دریافت لینک برای وب سایت های خود استفاده می کردند، سوال کردم. در اینجا برخی از نکات آنها آمده است: 

1. ابزارهای مفیدی برای صنعت خود بسازید

هر صنعتی به ابزارهای منحصر به فردی نیاز دارد که زندگی را آسان تر می کند. در حالی که بسیاری از این ابزارها را می توان بسته بندی کرد و به عنوان یک محصول فروخت، چندین ابزار کوچک دیگر نیز وجود دارند که مفید هستند اما ممکن است در واقع به یک تجارت تبدیل نشوند.

به گفته دیو دیویس، مدیر عامل RedFly Marketing، ابزارهای رایگان برای اهداف سئو آنقدر برای شرکت او موفق بوده است که اکنون آنها بودجه اختصاصی برای ساخت چنین ابزارهایی دارند که همتایان و رقبا بتوانند از آن استفاده کنند.

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

2. خبرنگاران خود را در فیس بوک هدف قرار دهید

بیانیه های مطبوعاتی بیمزه هستند، و واقعاً دیگر در رساندن این خبر به خبرنگاران کار نمی کنند.

به گفته عکاس و نویسنده Annalise Kaylor  ، صرف صدها دلار برای انتشار این نسخه ها در شرکت های توزیع روابط عمومی یک تمرین بیهوده است. در عوض، او توصیه می کند از تبلیغات فیس بوک برای هدف قرار دادن خاص روزنامه نگارانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، استفاده کنید. او توصیه می کند فهرستی از روزنامه نگارانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید جمع آوری کنید. پس از اتمام، نام آنها را در فیس بوک جستجو کنید و شناسه پروفایل آنها را بیابید. در نهایت، تبلیغات فیس بوک را برای تبلیغ پست وبلاگ خود ایجاد کنید و آنها را در این پروفایل های خاص فیس بوک هدف قرار دهید. در اینجا یک آموزش کوتاه از این فرآیند است. این تکنیک نه تنها موثر است، بلکه برای دستیابی به آن مبلغی نیز برای شما هزینه دارد.

3. حمایت های محلی

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که به یک جغرافیای خاص غذا می‌دهید، پس لینک‌های (بک لینک) از سازمان‌های شهر یا محله شما تأثیر زیادی در سئو دارند.

به گفته جرد کاریزالس، بنیانگذار  Heroic Search ، یکی از راه‌های انجام این کار، حمایت مالی از رویدادها است. او معمولاً این کار را با انجام تجزیه و تحلیل بک لینک از رقابت و شناسایی پیوندهایی که از طریق حمایت مالی - دیجیتالی و محلی - به دست آمده است، انجام می دهد. پس از شناسایی رویدادهای مناسب، صرفاً موضوع تخصیص بودجه مناسب است. جارد می گوید این یک راه عالی برای ایجاد پیوند از کالج ها، رویدادهای محلی و کنفرانس های صنعتی است.

4. چیزی سرگرم کننده برای پیوند ایجاد کنید

همیشه لازم نیست ابزارها و منابع فوق العاده مفیدی برای کسب لینک ایجاد کنید. گاهی اوقات انجام یک کار سرگرم کننده باعث پیوند نیز می شود.

این دقیقاً همان کاری است که Blue Fountain Media برای کسب نزدیک به 50 لینک اضافی انجام داد. آستین پیلی، مدیر ارتباطات شرکتی، توضیح می دهد که تیم تصمیم گرفت نسخه قابل پخش Pac-Man را در صفحه 404 وب سایت پیاده سازی کند.این موضوع باعث تعجب بازدید کنندگانی شد که در آنجا فرود آمدند -- به طوری که بسیاری از افراد در نهایت به سایت فوق پیوند دادند. 

5. شناسایی مشاغل مرده

در حالی که هر روز کسب‌وکارهای جدید ایجاد می‌شوند، بسیاری از کسب‌وکارهای موجود می‌میرند.

برایان دین، بنیانگذار شرکت آموزش سئو، Backlinko می گوید که او به طور مرتب وب سایت هایی را در صنعت خود شناسایی می کند که مغازه های بسته شده اند. تجزیه و تحلیل نمایه های بک لینک آنها به شما کمک می کند تعدادی لینک از وب سایت های معتبری را که به وب سایتی که اکنون مرده پیوند می دهند، شناسایی کنید. برایان می‌گوید که توانسته است بسیاری از این وب‌سایت‌ها را برای جایگزینی لینک‌های قدیمی خود با منابع جدید در وب‌سایت خود، تنها با ارسال ایمیل به آن‌ها، به دست آورد.

6. تبدیل نقض حق چاپ به فرصت های پیوند

کسب‌ و کارهایی که محتوای آن‌ها را دارند (مانند عکاسان، سازمان‌دهندگان رویداد، و غیره) در معرض نقض حق نسخه‌برداری هستند که در آن عکس‌ها و ویدیوهای متعلق به آنها در وب‌ سایت‌ های دیگر، اغلب بدون اجازه به اشتراک گذاشته می‌شود.

مارک هیلی، مدیر جستجو در  ZOG Digital  می گوید که به جای تهدید این وب سایت ها با شکایت قضایی، می توانید آنها را به فرصتی برای ایجاد پیوند تبدیل کنید. هیلی می گوید شما می توانید چنین فرصت هایی را با کشیدن تصاویری که دارید از دسکتاپ به نوار جستجوی گوگل شناسایی کنید. این اقدام تمام وب‌ سایت‌هایی را که با یا بدون اجازه از تصویر شما استفاده می‌کنند، فهرست می‌کند.

7. خدمات مبادله ای

بسته به صنعت شما، خدماتی در حوزه تخصصی شما وجود دارد که می توانید در ازای دریافت لینک، به دیگر صاحبان وب سایت و کسب و کار ارائه دهید.

کریس دایسون از tripleseo یکبار سعی کرد تا وب سایت مشتری را در راهنمای هدیه کریسمس فهرست کند. مالک وب سایت از او 175 دلار دریافت کرد. کریس به جای پرداخت هزینه لینک، تصمیم گرفت تا یک سرویس را مبادله کند. او متوجه شد که هدر وب سایت افتضاح است و پیشنهاد داد در ازای یک لینک، آن را دوباره طراحی کند. کریس نه تنها موفق شد یک طرح هدر جدید را با قیمت ارزان بر روی Fiverr تهیه کند، بلکه موفق شد پیوند مشتری خود را نیز در راهنمای کریسمس وب سایت قرار دهد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده