مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمیر و نگهداری خودرو کمک به حفظ وضعیت خودرو

تعمیر و نگهداری خودرو کمک به حفظ وضعیت خودرو

حتی اگر کتاب راهنمای ماشین خود را نخوانده باشید، مطمئن هستیم که می دانید چگونه رانندگی کنید. و بله، شما از قبل می دانید که چگونه از برف پاک کن ها، کولر، رادیو و چراغ های سیگنال خود استفاده کنید. اما آیا می دانید چگونه لاستیک را تعویض کنید؟ نه تنها این، بلکه می دانید چگونه خودروی خود را در شرایط خوبی نگه دارید؟ اگر نه، سپاسگزار باشید که این را می خوانید! 

این ترفندهای آسان در کتابچه راهنمای مالک خودرو شما گنجانده نشده است. اما نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! نگهداری از خودرو آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست و انجام منظم آن به عمر طولانی تر خودروی شما کمک می کند. آیا قبلاً در این مورد کاری انجام داده اید؟

آب داغ برای فرورفتگی

از فرورفتگی روی ماشین خود خسته شده اید؟ این ممکن است پاسخی برای مشکلات شما باشد فرورفتگی بسیار رایج است و هر فردی در مقطعی از زندگی خود به آن دچار می شود. با این حال، این یک راه حل بسیار آسان است. کاری که باید انجام دهید این است: قبل از ریختن آب روی فرورفتگی، آن را به جوش آورید. سپس، یک پیستون را بگیرید و آن را بکشید. به خاطر داشته باشید که اگر خودروی شما به شدت آسیب ببیند، این کار نمی کند. با این حال، برای مورد های کوچک تر ، این امر توجه را از فرو رفتگی ها دور می کند! به اندازه قبل کامل نیست، اما بسیار کمتر قابل توجه است.

خمیر دندان روی چراغ های جلوی کثیف

آیا چراغ های جلوی شما مه آلود به نظر می رسند؟ بازدید از فروشگاه خودرو ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر عجله دارید. شاید چیز مفیدی در حمام خود داشته باشید. بالاخره این فقط خمیر دندان است. از آنجا که شامل مواد ساینده متوسط ​​است، مینای دندان را جلا می دهد. اگر از استفاده از خمیر دندان و گریس ناراحت نباشید، چراغ جلوی شما دوباره تمیز خواهد شد. اما اگر در حال زرد شدن است، زمان تعویض آن فرا رسیده است.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

باز کردن جاکلیدی خود با جداکننده منگنه

شما مجبور نیستید انگشتان خود را بشکنید و سعی کنید مجموعه جدیدی از کلیدها را برای قرار دادن روی جاکلیدی فلزی بزرگ خود تهیه کنید. برای قرار دادن قطعات انتهایی، از جداکننده منگنه برای جدا کردن آنها استفاده کنید. ما مطمئن هستیم که شما تعجب می کنید که چرا زودتر به آن فکر نکردید.

یک جعبه دوش را در صندوق عقب قرار دهید

آیا از قبل در حال آماده سازی هستید؟ ما فرض می‌کنیم که وسایل نقلیه اضطراری مانند روغن، قیف، حوله، چراغ قوه و چیزهای دیگر را در صندوق عقب خود دارید. یک کیسه دوش بخرید تا همه چیزهای ضروری خود را به طور ایمن نگه دارید تا در صورت نیاز روی صندوق عقب شما نیفتند - و هیچ چیز دیگری در صندوق عقب کثیف نشود.

به سطل زباله نیاز دارید؟ از سطل غلات استفاده کنید

ما به ندرت به دور انداختن زباله های کوچک فکر می کنیم. اگر مراقب نباشید، ممکن است بوی تعفن برای مدت طولانی در داخل ماشین شما باقی بماند. با خرید یک سطل زباله، می توانید از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. شما نیازی به خرید چیز جدیدی نخواهید داشت. فقط ظروف پلاستیکی غلات خود را جمع کنید. از کیسه زباله برای متراکم کردن ضایعات استفاده کنید و بلافاصله بو را از بین ببرید.

کاهش تابش نور با ورق پلاستیکی رنگی

خورشید در حال غروب است و شما عینک آفتابی خود را فراموش کرده اید. پرتوهای غروب خورشید به گونه ای زاویه دارند که به صورت مربعی برخورد می کنند. نظر شما چیست؟ گیره کار نمی کند، اما چیز دیگری می تواند! یک ورق پلاستیکی رنگی را به شیشه خودرو خود بچسبانید. الکتریسیته ساکن به جای چسب کار را انجام می دهد. البته بعد از مدتی نیاز به تعویض آن خواهید داشت اما آفتاب دیگر مزاحم شما نمی شود!

یخبندان را با پارک کردن ماشین خود رو به شرق کاهش دهید

پارک کردن وسیله نقلیه خود به سمت خورشید در صبح ایده خوبی است. این ممکن است جادویی به نظر برسد، اما بسیار ساده است. شیشه جلوی شما در اثر تابش نور خورشید تا حدی یخ زدایی می شود. بنابراین، وقتی از سر کار به خانه می‌روید، می‌توانید زمان کمتری را در انتظار گرم شدن وسیله نقلیه خود بگذرانید!

سواری طولانی با یک بچه کثیف؟ MagnaDoodle شما را تحت پوشش قرار داد

اگر با فرزندتان یک ماشین سواری طولانی را آغاز کنید، دو مشکل وجود خواهد داشت. (البته، این علاوه بر لیست قبلی از مشکلات احتمالی است.) آنها کمی شلخته شروع می کنند. دوم، آنها از آن خسته خواهند شد. داشتن مجموعه اسباب بازی MagnaDoodle کمک می کند! این نه تنها یکی از منزجر کننده ترین اسباب بازی ها برای بچه ها نیست، بلکه سرگرم کننده است زیرا همیشه می توانید بدون تمام شدن جوهر یا مداد رنگی، رنگ آمیزی کنید. پس از آن، می‌توانید از آن به‌عنوان سینی برای خوردن بچه‌هایتان استفاده کنید، بدون اینکه نگران خرده‌ریزه‌ها و ریختن آن در همه جا باشید.

چرخ های خود را با کوکاکولا تمیز کنید

همه می گویند: «مقداری کک روی آن بگذارید تا تمیز شود. همه ما قبلاً این را شنیده ایم، اما واقعیت دارد! کولا و مواد شوینده ظرف با هم می توانند به سرعت کثیفی و گرد و غبار را از لاستیک ها و ترمز های شما پاک کنند. رینگ های شما را کاملا تمیز می کند. نگران چسبندگی وسیله نقلیه خود نباشید زیرا مواد شوینده از این امر جلوگیری می کند!

می توانید از جوراب شلواری به عنوان تسمه پروانه استفاده کنید

اول از همه، اگر در موقعیتی هستید که می توانید یک کامیون یدک کش تماس بگیرید، این کار را انجام دهید. یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد، شکستن تسمه فن است. با این حال، تلاش برای صرفه جویی در هزینه با اجتناب از کامیون های یدک کش در صورتی که بتوانید با آنها تماس بگیرید، اوضاع را بدتر می کند. با این حال، اگر در یک مکان دور گیر کرده اید و کسی برای تماس با آن نیست، این کاری است که می توانید انجام دهید. از جوراب شلواری خود به عنوان یک کمربند فن استفاده کنید تا به پمپ بنزین یا مکان دیگری با سرویس سلولی برسید!

از لاک ناخن در خراش های کوچک استفاده کنید

اگر فقط قسمت کوچکی از وسیله نقلیه شما آسیب دیده است، ارزش آن را ندارد که رنگ ماشین جدید را به درستی انجام دهید. اما چه کسی می خواهد با وسیله نقلیه ای که دستکاری شده است بچرخد؟ شما باید آن را انجام دهید! این مشکل زیبایی را می توان با لاک ناخن حل کرد. احتمالاً نمی‌دانستید که این امکان پذیر است، اما یک لاک کوچک ناخن ممکن است خراش‌های روی وسیله نقلیه شما را پنهان کند. مگر اینکه با دقت نگاه کنند، هیچ کس متوجه نمی شود. البته باید همون رنگ باشه!

سوراخ های کلید خود را با ضدعفونی کننده های دست یخ زدایی کنید

اگر در یک شهر سرد زندگی می‌کنید، می‌دانید که باز کردن قفل درهای خودرو چقدر دشوار است. آیا تا به حال نام این روش را شنیده اید؟ صبح ها با ضدعفونی کننده های دست بسیار ساده تر خواهند بود. نگرانی در مورد اینکه الکل باعث آسیب به قفل شما می شود باید کمترین نگرانی شما باشد. محلول حاوی الکل است که برای ذوب شدن فوری یخ لازم است. یخ درب خودروی شما را به همان شکلی که یخ را در دستان شما حل می کند، آب می کند.

صندلی‌های خود را در هوای گرم خمیده نگه دارید

تلاش برای بستن کمربند ایمنی در گرما یک بازی خطرناک است. هر جزء فلزی ماشین شما که در معرض نور خورشید و گرما قرار گرفته باشد ممکن است دستان شما را تحریک کند، اما می‌توانید با بستن کمربند ایمنی هنگام خروج و نگه داشتن آن تا دفعه بعد که وارد می‌شوید، از این امر جلوگیری کنید. اگر خورشید نتواند به آن برسد، آنقدر داغ نمی شود که بسوزد!

از قفسه‌های کفش روی در به عنوان سازمان‌دهنده صندلی عقب استفاده کنید

این به ویژه در صورت داشتن فرزند مفید است: یک جاکفشی ساده روی در می‌تواند تمام لوازم ضروری صندلی عقب مانند فنجان، اسباب‌بازی، شارژر و غذا را در خود ذخیره کند. همه جیب ها به راحتی در دسترس هستند و به طور قابل توجهی بزرگتر از کیف های اولیه ای هستند که با صندلی های مینی ون خاص عرضه می شوند.


می توانید از نوارهای لاستیکی به عنوان نگه دارنده تلفن استفاده کنید

زمانی که نیاز دارید GPS خود را چک کنید اما کمک خلبانی ندارید که آن را برای شما نگه دارد و یکی از آن پنجره ها یا نگهدارنده های دریچه هوا برای نگه داشتن گوشی خود ندارید، ناخوشایند (و بالقوه خطرناک) است. یک اثر مشابه را می توان با استفاده از یک نوار لاستیکی به روشی بسیار آسان به دست آورد. اگر آن را از طریق چند دریچه روی کنسول مرکزی و اطراف بالا و پایین تلفن خود بچرخانید، کشش آن را در جای خود نگه می دارد.

راه آسان برای خنک کردن یک ماشین داغ

در طول تابستان، آیا قبل از نفس کشیدن در داخل ماشین باید بیرون از ماشین خود منتظر بمانید تا خنک شود؟ آیا می خواهید نکته ای در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به آن بدانید؟ پنجره سمت سرنشین را پایین بیاورید و بلافاصله درب سمت راننده را ببندید. حرکت بادکشی که ایجاد می کنید باعث می شود هوای تازه وارد شود و هوای گرم و راکد داخل ماشین شما خارج شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده